LIST BURMISTRZA
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 - SZKOŁA PODSTAWOWA
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnym uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 01.09.2020 r. będzie przebiegało zgodnie z poniższym harmonogramem:
Klasy I – godz. 15:00 w sali gimnastycznej – spotkanie z Dyrektorem szkoły
Uczniowie z rodzicami/opiekunami wchodzą wejściem od strony bloku sportowego.
Po zdezynfekowaniu rąk udają się do sali i zajmują wskazane miejsce.
Prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad:
– jednemu uczniowi towarzyszy tylko jeden rodzic/opiekun;
– na terenie szkoły zachowujemy odstęp minimum 1,5 metra;
– na terenie szkoły rodzice mają zasłonięte usta i nos maseczką lub przyłbicą;
– rodzice i dzieci dezynfekują ręce przy wejściu do szkoły.
Klasy II,III i IV – spotkanie z wychowawcą w wyznaczonej sali:
Klasa 2a – sala 116, godz. 9:00 Klasa 3a – sala 104, godz. 9:45
Klasa 2b – sala 103, godz. 9:15 Klasa 3b – sala 105, godz. 10:00
Klasa 2c – sala 107, godz. 9:30 Klasa 4a – sala 115, godz. 10:15
Wszyscy uczniowie posiadają maseczki. Po wejściu do szkoły dezynfekują ręce i udają siędo wyznaczonych sal.
Wejście do szkoły dolnym wejściem.
Prosimy o śledzenie informacji na stronie internetowej, ponieważ mogą one ulec zmianie.
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnym uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 01.09.2020 r. będzie przebiegało zgodnie z poniższym harmonogramem:
– godz. 09:00 w sali gimnastycznej klasy I spotkanie z Dyrektorem szkoły,
– klasy II i III spotkanie z wychowawcą w wyznaczonej sali:
2PA – sala 202 godz. 10:00; 2GC – sala 217 godz. 11:30;
2PB – sala 209 godz. 10:15; 2GD – sala 207 godz. 11:45;
2PC – sala 211 godz. 10:30; 2GE – sala 216 godz. 12:00;
2PD – sala 201 godz. 10:45; 3LA – sala 213 godz. 12:15;
2GA – sala 205 godz. 11:00; 3LB – sala 203 godz. 12:30;
2GB – sala 204 godz. 11:15; 3LC – sala 202 godz. 12:45.
Wejście do szkoły od bloku sportowego.
Wszyscy uczniowie posiadają maseczki i po wejściu do szkoły dezynfekują ręce.
ZEBRANIE RODZICÓW DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
ZEBRANIE RODZICÓW DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 370 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 49
Spotkanie z rodzicami i uczniami klas „0” odbędzie się 25 sierpnia 2020 r. o godz. 17:00w sali gimnastycznej.
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnymprosimy o zastosowanie się do poniższych zasad:– jednemu uczniowi towarzyszy tylko jeden rodzic/opiekun;– na terenie szkoły przestrzegamy bezwzględnie zasad bezpieczeństwa i zachowujemy odstępminimum 1,5 metra;– na terenie szkoły rodzice mają zasłonięte usta i nos maseczką lub przyłbicą;– rodzice i dzieci dezynfekują ręce przy wejściu do szkoły.
Na spotkaniu otrzymają Państwo wszelkie niezbędne informacje, dotyczące rozpoczynającego sięroku szkolnego.
EGZAMINY POPRAWKOWE
Komunikat w sprawie egzaminów poprawkowych dla uczniów LX Liceum Ogólnokształcącego w roku szkolnym 2019/2020
Egzaminy poprawkowe z matematyki, fizyki i języka polskiego odbędą się 28 sierpnia 2020 r. o godz. 9.00. Z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, prosimy, by uczniowie zgłaszali się na egzamin w maseczkach, rękawiczkach i z własnym długopisem.
List Ministra Edukacji Narodowej z okazji zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020
Organizacja egzaminów maturalnych 2020
Bardzo proszę o zapoznanie się z procedurą i planem wejścia do szkoły.
Więcej informacji znajdziecie w librusie i na stronie szkoły.POZIOM PODSTAWOWY
JĘZYK POLSKI/MATEMATYKA/J.ANGIELSKI
-
PAMIĘTAJ O ZACHOWANIU DYSTANSU MIN. 1,5M
-
PRZED WEJŚCIEM PRZYGOTUJ DOWÓD OSOBISTY
-
POZOSTAŃ W MASECZCE DO MOMENTU ZAJĘCIA WYLOSOWANEGO MIEJSCA NA SALI
KLASA 3LA – GODZINA 8.15 ( Wejście do szkoły )
KLASA 3 LB – GODZINA 8.30 ( Wejście do szkoły )
ABSOLWENCI Z LAT POPRZEDNICH – GODZINA – 8.45 ( Wejście do szkoły )
-
Bardzo prosimy o pozostawienie telefonów i wszelkich nośników elektronicznych w domu
-
Do sali egzaminacyjnej wnosimy tylko długopisy, linijka, cyrkiel, ewentualnie kalkulator, dowód osobisty, wodę do picia, maseczkę i rękawiczki.
-
Zawieszenie zajęć w oddziale przedszkolnym
Dyrektor szkoły informuje, że na podstawie § 18 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. poz. 69, z późn. zm.) z uwagi na konieczność dostosowania placówki do wytycznych Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz szczegółowych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego obowiązujących w czasie epidemii COVID-19, po otrzymaniu zgody organu prowadzącego, zawiesza zajęcia w oddziale przedszkolnym funkcjonującym w Szkole Podstawowej nr 370 w okresie od 6 maja 2020 r.do 15 maja 2020 r.
Wiosenna przerwa świąteczna
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od 9 do 14 kwietnia br. w szkołach będzie trwać wiosenna przerwa świąteczna. W czwartek, 9 kwietnia i piątek, 10 kwietnia br. szkoły nie będą prowadzić zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uczniami w formie kształcenia na odległość, ani zajęć opiekuńczych (świetlicowych) dla uczniów.
Natomiast przedszkola, jako placówki nieferyjne, do 10 kwietnia br. prowadzą swoją działalność z dziećmi zgodnie z przepisami prawa o czasowym ograniczeniu funkcjonowania jednostek systemu oświaty.
Informacja na ten temat została opublikowana na stronie internetowej MEN (https://www.gov.pl/web/edukacja/wiosenna-przerwa-swiateczna-2020-r) oraz stronie Kuratorium Oświaty w Warszawie (https://www.kuratorium.waw.pl/pl/informacje/aktualnosci/14645,Wiosenna-przerwa-swiateczna-w-szkolach-od-9-do-14-kwietnia-2020-r.html ).
Ostatni dzień na składanie wniosków
Ostatni dzień na składanie wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola/szkoły w ramach prowadzonej rekrutacji
Do 20 marca br., do godz. 16.00 można składać lub wysyłać mailem wnioski o przyjęcie dziecka do przedszkola, oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej w szkole podstawowej.
Razem z wnioskiem należy złożyć lub przesłać dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów.
Jeżeli wniosek został wypełniony do 19 marca br. do godz. 20.00, to można go pobrać z systemu rekrutacyjnego – należy zalogować się do konta dziecka i pobrać wniosek przez zakładkę ”Pobierz wniosek „. Wniosek należy wydrukować i złożyć w placówce pierwszego wyboru lub przesłać mailem (scan lub zdjęcie).
Jeżeli wniosek nie został wypełniony w systemie można pobrać druk w zakładce „Pliki do pobrania, instrukcja”, wypełnić ręcznie i złożyć w placówce pierwszego wyboru lub przesłać mailem (scan lub zdjęcie).
Ważne, aby wnioski zostały podpisane przez rodziców.
Rekrutacja w trakcie zawieszenia zajęć
Rekrutacja w trakcie zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przedszkolach i szkołach
Wnioski przyjmowane będą do 20 marca. Rodzice mogą skorzystać z dwóch sposobów:
1. Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres placówki. sekretariat@gorski.edu.pl
2. Dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do placówki. W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – 1.5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku. Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.
W wypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy zaświadczenia, placówki będą przyjmować oświadczenia rodziców o ich późniejszym dostarczeniu dokumentów.
W związku z epidemia wirusa Covid-19 od 16 marca żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe i ponadpodstawowe będą zamknięte. Nauczyciele będą wysyłali materiały edukacyjne do indywidualnej pracy. W nadchodzących dniach będziemy państwa informować o kolejnych krokach
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 - SZKOŁA PODSTAWOWA
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnym uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 01.09.2020 r. będzie przebiegało zgodnie z poniższym harmonogramem:
Klasy I – godz. 15:00 w sali gimnastycznej – spotkanie z Dyrektorem szkoły
Uczniowie z rodzicami/opiekunami wchodzą wejściem od strony bloku sportowego.
Po zdezynfekowaniu rąk udają się do sali i zajmują wskazane miejsce.
Prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad:
– jednemu uczniowi towarzyszy tylko jeden rodzic/opiekun;
– na terenie szkoły zachowujemy odstęp minimum 1,5 metra;
– na terenie szkoły rodzice mają zasłonięte usta i nos maseczką lub przyłbicą;
– rodzice i dzieci dezynfekują ręce przy wejściu do szkoły.
Klasy II,III i IV – spotkanie z wychowawcą w wyznaczonej sali:
Klasa 2a – sala 116, godz. 9:00 Klasa 3a – sala 104, godz. 9:45
Klasa 2b – sala 103, godz. 9:15 Klasa 3b – sala 105, godz. 10:00
Klasa 2c – sala 107, godz. 9:30 Klasa 4a – sala 115, godz. 10:15
Wszyscy uczniowie posiadają maseczki. Po wejściu do szkoły dezynfekują ręce i udają siędo wyznaczonych sal.
Wejście do szkoły dolnym wejściem.
Prosimy o śledzenie informacji na stronie internetowej, ponieważ mogą one ulec zmianie.
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnym uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 01.09.2020 r. będzie przebiegało zgodnie z poniższym harmonogramem:
– godz. 09:00 w sali gimnastycznej klasy I spotkanie z Dyrektorem szkoły,
– klasy II i III spotkanie z wychowawcą w wyznaczonej sali:
2PA – sala 202 godz. 10:00; 2GC – sala 217 godz. 11:30;
2PB – sala 209 godz. 10:15; 2GD – sala 207 godz. 11:45;
2PC – sala 211 godz. 10:30; 2GE – sala 216 godz. 12:00;
2PD – sala 201 godz. 10:45; 3LA – sala 213 godz. 12:15;
2GA – sala 205 godz. 11:00; 3LB – sala 203 godz. 12:30;
2GB – sala 204 godz. 11:15; 3LC – sala 202 godz. 12:45.
Wejście do szkoły od bloku sportowego.
Wszyscy uczniowie posiadają maseczki i po wejściu do szkoły dezynfekują ręce.
ZEBRANIE RODZICÓW DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
ZEBRANIE RODZICÓW DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 370 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 49
Spotkanie z rodzicami i uczniami klas „0” odbędzie się 25 sierpnia 2020 r. o godz. 17:00w sali gimnastycznej.
W związku z panującą pandemią COVID-19 i obowiązującym reżimem sanitarnymprosimy o zastosowanie się do poniższych zasad:– jednemu uczniowi towarzyszy tylko jeden rodzic/opiekun;– na terenie szkoły przestrzegamy bezwzględnie zasad bezpieczeństwa i zachowujemy odstępminimum 1,5 metra;– na terenie szkoły rodzice mają zasłonięte usta i nos maseczką lub przyłbicą;– rodzice i dzieci dezynfekują ręce przy wejściu do szkoły.
Na spotkaniu otrzymają Państwo wszelkie niezbędne informacje, dotyczące rozpoczynającego sięroku szkolnego.
ODBIÓR ŚWIADECTW MATURALNYCH
Zapraszamy po odbiór świadectw maturalnych we wtorek 11 sierpnia 2020 r. o godz. 12.00.
Prosimy o ścisłe stosowanie się do zaleceń sanitarnych.
Absolwenci powinni mieć maseczki, rękawiczki i własny długopis.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Komunikat dla kandydatów do LX Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Górskiego
Wraz z oryginałami dokumentów prosimy składać dwie aktualne fotografie. Dokumenty prosimy składać w koszulkach.
EGZAMINY POPRAWKOWE
Komunikat w sprawie egzaminów poprawkowych dla uczniów LX Liceum Ogólnokształcącego w roku szkolnym 2019/2020
Egzaminy poprawkowe z matematyki, fizyki i języka polskiego odbędą się 28 sierpnia 2020 r. o godz. 9.00. Z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, prosimy, by uczniowie zgłaszali się na egzamin w maseczkach, rękawiczkach i z własnym długopisem.
Organizacja egzaminów maturalnych 2020
Bardzo proszę o zapoznanie się z procedurą i planem wejścia do szkoły.
Więcej informacji znajdziecie w librusie i na stronie szkoły.POZIOM PODSTAWOWY
JĘZYK POLSKI/MATEMATYKA/J.ANGIELSKI
-
PAMIĘTAJ O ZACHOWANIU DYSTANSU MIN. 1,5M
-
PRZED WEJŚCIEM PRZYGOTUJ DOWÓD OSOBISTY
-
POZOSTAŃ W MASECZCE DO MOMENTU ZAJĘCIA WYLOSOWANEGO MIEJSCA NA SALI
KLASA 3LA – GODZINA 8.15 ( Wejście do szkoły )
KLASA 3 LB – GODZINA 8.30 ( Wejście do szkoły )
ABSOLWENCI Z LAT POPRZEDNICH – GODZINA – 8.45 ( Wejście do szkoły )
-
Bardzo prosimy o pozostawienie telefonów i wszelkich nośników elektronicznych w domu
-
Do sali egzaminacyjnej wnosimy tylko długopisy, linijka, cyrkiel, ewentualnie kalkulator, dowód osobisty, wodę do picia, maseczkę i rękawiczki.
-
Zawieszenie zajęć w oddziale przedszkolnym
Dyrektor szkoły informuje, że na podstawie § 18 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. poz. 69, z późn. zm.) z uwagi na konieczność dostosowania placówki do wytycznych Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz szczegółowych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego obowiązujących w czasie epidemii COVID-19, po otrzymaniu zgody organu prowadzącego, zawiesza zajęcia w oddziale przedszkolnym funkcjonującym w Szkole Podstawowej nr 370 w okresie od 6 maja 2020 r.do 15 maja 2020 r.
Wiosenna przerwa świąteczna
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od 9 do 14 kwietnia br. w szkołach będzie trwać wiosenna przerwa świąteczna. W czwartek, 9 kwietnia i piątek, 10 kwietnia br. szkoły nie będą prowadzić zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uczniami w formie kształcenia na odległość, ani zajęć opiekuńczych (świetlicowych) dla uczniów.
Natomiast przedszkola, jako placówki nieferyjne, do 10 kwietnia br. prowadzą swoją działalność z dziećmi zgodnie z przepisami prawa o czasowym ograniczeniu funkcjonowania jednostek systemu oświaty.
Informacja na ten temat została opublikowana na stronie internetowej MEN (https://www.gov.pl/web/edukacja/wiosenna-przerwa-swiateczna-2020-r) oraz stronie Kuratorium Oświaty w Warszawie (https://www.kuratorium.waw.pl/pl/informacje/aktualnosci/14645,Wiosenna-przerwa-swiateczna-w-szkolach-od-9-do-14-kwietnia-2020-r.html ).
Ostatni dzień na składanie wniosków
Ostatni dzień na składanie wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola/szkoły w ramach prowadzonej rekrutacji
Do 20 marca br., do godz. 16.00 można składać lub wysyłać mailem wnioski o przyjęcie dziecka do przedszkola, oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej w szkole podstawowej.
Razem z wnioskiem należy złożyć lub przesłać dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów.
Jeżeli wniosek został wypełniony do 19 marca br. do godz. 20.00, to można go pobrać z systemu rekrutacyjnego – należy zalogować się do konta dziecka i pobrać wniosek przez zakładkę ”Pobierz wniosek „. Wniosek należy wydrukować i złożyć w placówce pierwszego wyboru lub przesłać mailem (scan lub zdjęcie).
Jeżeli wniosek nie został wypełniony w systemie można pobrać druk w zakładce „Pliki do pobrania, instrukcja”, wypełnić ręcznie i złożyć w placówce pierwszego wyboru lub przesłać mailem (scan lub zdjęcie).
Ważne, aby wnioski zostały podpisane przez rodziców.
Rekrutacja w trakcie zawieszenia zajęć
Rekrutacja w trakcie zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przedszkolach i szkołach
Wnioski przyjmowane będą do 20 marca. Rodzice mogą skorzystać z dwóch sposobów:
1. Wysłanie skanu wniosku i pozostałych dokumentów drogą mailową na adres placówki. sekretariat@gorski.edu.pl
2. Dostarczenie dokumentów w wersji papierowej do placówki. W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – 1.5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku. Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.
W wypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy zaświadczenia, placówki będą przyjmować oświadczenia rodziców o ich późniejszym dostarczeniu dokumentów.
W związku z epidemia wirusa Covid-19 od 16 marca żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe i ponadpodstawowe będą zamknięte. Nauczyciele będą wysyłali materiały edukacyjne do indywidualnej pracy. W nadchodzących dniach będziemy państwa informować o kolejnych krokach